Algemeen

Gemakkelijk – bezoek het gedeelte Contact met ons opnemen op onze website.

Dat kan zeker door u eenvoudigweg te registreren via het gedeelte Uw account op onze website. Lidmaatschapsregistratie is gratis en u ontvangt voordelen zoals informatie over nieuwe producten, kortingen en speciale aanbiedingen. Als u eenmaal lid bent, hoeft u uw gegevens niet opnieuw in te voeren bij het afrekenen en kunt u uw gegevens op elk gewenst moment bijwerken/controleren.

Als u LatestBuy of een van onze producten wilt promoten via uw website, winkelgids of portaal, gaat u eenvoudigweg naar onze aangesloten sectie.

Gemakkelijk, ga gewoon naar de juiste productpagina waar u een gedeelte 'Klantrecensies' en 'Schrijf een recensie' vindt.

Hoewel we nauw samenwerken met onze leveranciers om nauwkeurige verwachtingen voor onze producten te bieden, zullen we, omdat we te maken hebben met de nieuwste dingen van over de hele wereld, soms de verwachtingen voor producten, voorbestellingen en nabestellingen moeten herzien. Het kan voorkomen dat opties voor bepaalde producten tijdelijk niet beschikbaar zijn vanwege de grote vraag. Als u meer wilt weten over wat er aan de hand is met de beschikbaarheid van een product (of de opties ervan), neem dan contact met ons op Neem contact met ons op.

We raden u aan een webbrowser te gebruiken waarin cookies zijn ingeschakeld. Omdat onze website responsief is, ziet it er bij de meeste resoluties goed uit op een aantal apparaten, inclusief uw mobiele telefoon.

Door regelmatig andere retailers te monitoren, zijn wij van mening dat onze producten en bezorgdiensten concurrerend geprijsd zijn. Door het 'open karakter van internet' kunt u goedkopere prijzen voor onze producten tegenkomen. Vaak gaat dit ten koste van een duidelijk retourbeleid, robuuste beveiliging, solide garanties en eersteklas klantenservice. We verhogen onze prijzen nooit om een ​​valse ‘korting’ of ‘uitverkoop’ mogelijk te maken, maar richten ons op het bieden van een snelle, vriendelijke en veilige winkelervaring. Al onze verzendkosten zijn inclusief de kosten voor het ophalen, verpakken en verzenden van uw bestelling. Dit zijn de enige extra kosten die tijdens het afrekenen worden toegevoegd.

Kan ik voor jullie werken? Misschien…we zijn altijd op zoek naar getalenteerde mensen – kijk eens op onze banen pagina voor actuele vacatures.

Veiligheid en privacy

Dat is zeker zo en wij zouden niet anders it ! Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u het volste vertrouwen heeft om bij ons te winkelen. Bekijk ons ​​volledige beveiligingsbeleid.

Geen probleem. U kunt ook per telefoon, fax of post bestellen. Voor telefonische bestellingen kunt u onze Bestellijn bellen op 1300 LAATSTE (de lijnen zijn op weekdagen geopend van 10.00 tot 16.00 uur). Voor bestellingen per fax of post hebben wij een eenvoudige Bestelformulier die u kunt downloaden en afdrukken.

Waar worden mijn creditcardgegevens opgeslagen? Uw creditcardgegevens worden opgeslagen op onze beveiligde webserver. Voor uw veiligheid slaan wij uw creditcardnummer alleen op totdat we de betaling voor uw bestelling hebben verwerkt. Omdat de betalingsverwerking plaatsvindt op het moment van afrekenen, houden we uw creditcardnummer normaal gesproken slechts enkele seconden vast. Daarom hebben wij elke keer dat u bij ons bestelt, uw creditcardgegevens nodig.

Vrijwel alleen wat u ons vertelt om te verzamelen en op te slaan. We verzamelen geaggregeerde statistische gegevens om onze dienstverlening aan u te verbeteren, die op geen enkel moment worden gebruikt om u individueel te identificeren, tenzij er uiteraard goede redenen zijn om illegale activiteiten te vermoeden. Voor meer informatie kunt u onze lezen Privacybeleid.

Wij geven uw persoonlijke gegevens niet door zonder uw toestemming. Wanneer u heeft aangegeven dat u informatie van onze partners wenst over producten en diensten waarin u mogelijk geïnteresseerd bent, zullen wij vaak uw contactgegevens moeten doorgeven. Om ervoor te zorgen dat u het hoogste niveau van klantenservice ontvangt, moeten we uw gegevens vaak delen met derden, waaronder creditcardmaatschappijen (voor de verwerking van uw betalingen) en bezorgbedrijven (voor de verzending van uw bestellingen).

Bestellen en betalen

Wij accepteren bestellingen online via onze website en per telefoon, fax of post. Online bestellen en betalen is voor u de handigste manier om een ​​aankoop te doen, omdat u er dan zeker van bent dat u uw goederen zo snel mogelijk ontvangt.

Omdat wij internetgebaseerd zijn, kunt u op elk moment van de dag en op elke dag van de week bestellen. Wanneer u uw bestelling faxt of verzendt, gebruikt u onze Bestelformulier.

Momenteel kunnen vouchers alleen telefonisch worden ingewisseld. Om uw vouchers in te wisselen, kunt u bellen met 1300 528 378 en uw bestelling plaatsen bij een van onze vriendelijke klantenservicemedewerkers.

Wij accepteren alle gangbare creditcards, inclusief zipping, Klarna en PayPal. De handigste betaalmethode is creditcard of PayPal, omdat dit ervoor zorgt dat uw bestelling binnen de snelst mogelijke tijd wordt verwerkt.

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u normaal gesproken een e-mail waarin uw bestelgegevens worden bevestigd. Zodra we uw bestelling hebben verwerkt en de betaling hebben ontvangen, sturen we uw bestelling naar ons magazijn voor pick-up, verpakking en verzending. Als u ons uw e-mailadres heeft doorgegeven, sturen wij u een e-mail zodra uw bestelling is verzonden. Daarna hoeft u alleen nog maar achterover te leunen en te wachten tot uw goederen arriveren.

Het verzenden van artikelen naar een aantal verschillende adressen is eenvoudig. Herhaal eenvoudigweg het bestelproces voor elk verschillend afleveradres. Houd er rekening mee dat voor elk afleveradres de geselecteerde bezorgservicekosten in rekening worden gebracht.

Zolang we uw bestelling nog niet hebben verzonden, kunnen we uw bestelling annuleren of wijzigen. Het enige wat u hoeft te doen is ons aanvraagformulier in te vullen of contact met ons op te nemen om met een van onze klantenservicemedewerkers te spreken.

Absoluut – onder het Tourist Refund Scheme kunt u een terugbetaling krijgen voor de GST die u heeft betaald voor veel goederen die u in Australië heeft gekocht (binnen 60 dagen na uw vertrek), op voorwaarde dat de goederen in dezelfde winkel zijn gekocht en in totaal AU € 231 zijn. of meer (inclusief GST). 

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het Ministerie van Immigratie en Grensbescherming.

Zeker... alsjeblieft Neem contact met ons op zodat wij u kunnen helpen. Er kan een gepersonaliseerde boodschap worden toegevoegd aan de 'Leveringsbon' van uw pakket. Indien geselecteerd, worden de bestelde artikelen individueel in een cadeauverpakking verpakt voordat ze in het verzendpakket worden geplaatst. Voor het geval u zich dit afvraagt: normaal gesproken sturen wij geen kostengegevens mee met uw bestelling.

Levering

Afhankelijk van de door u gekozen product(en) en bezorgservice maken wij normaal gesproken gebruik van een combinatie van post- en koeriersdiensten.

Meerdere zelfs, maar meestal Australia Post en StarTrack. Voor bepaalde producten naar bepaalde bestemmingen wordt af en toe gebruik gemaakt van wegkoeriersdiensten.

Zodra uw bestelling is verzonden, sturen wij u een e-mail ter bevestiging van verzending en voorzien wij u van uw volledige trackinggegevens. Als u om welke reden dan ook de behoefte voelt om de status van uw levering te controleren, raadpleeg dan deze e-mail of neem contact op.

Wij streven ernaar uw bestelling dezelfde dag te verzenden, op voorwaarde dat uw bestelde artikel(en) 'op voorraad' zijn en vóór 12.00 uur WST met creditcard of PayPal zijn betaald. Afhankelijk van het door u gekozen serviceniveau kan uw bestelling binnen 1 werkdag, 2 werkdagen of 5-7 werkdagen geleverd worden (internationale leveringen kunnen langer duren). Om vertragingen tot een minimum te beperken, raden wij u aan een verzendadres op te geven dat waarschijnlijk tijdens kantooruren bezet is (bijvoorbeeld een werkadres). Meer informatie over onze bezorgdiensten vindt u hier.

Mocht er bij bezorging niemand aanwezig zijn om uw pakket in ontvangst te nemen, dan ontvangt u een kaartje met informatie over hoe u uw pakket op een later tijdstip kunt verkrijgen. Voor uw gemak raden wij u aan uw adres overdag (bijvoorbeeld werkadres) op te geven, mocht de mogelijkheid bestaan ​​dat uw gebruikelijke contactadres op het moment van levering onbeheerd is.

In de meeste gevallen kunnen wij leveren op postbussen. Als it niet praktisch is om naar een postbus te bezorgen (zoals het geval is bij sommige grote artikelen), hoeft u zich geen zorgen te maken: wij nemen contact met u op.

Houd rekening met het maximale aantal dagen voor bezorging, afhankelijk van de gekozen bezorgservice. Als uw bestelling hierna nog niet is aangekomen, neem dan contact met ons op via onze Aanvraagformulier. Zodra we vernemen dat een bestelling niet op de vervaldatum is aangekomen, zullen we proberen samen te werken met onze bezorgpartners om ervoor te zorgen dat uw producten snel aankomen.

Naast Australië is bezorging naar ruim 30 andere landen ook mogelijk meest van onze producten. We accepteren ook internationale bestellingen uit deze landen, perfect om cadeaus te geven aan friends en familie als u in het buitenland bent.

Als u artikelen wilt laten bezorgen op een adres in WA, is dat geen probleem. Selecteer gewoon de verzendmethode 'ophalen' tijdens het afrekenproces. Bezoek onze voor meer informatie Neem contact met ons op bladzijde.

Terugbetaling, omruiling en garantie

Wij streven ernaar om iedereen tevreden te stellen! Onze 365 dagen niet-goed-geld-terug-garantie biedt gemoedsrust bij het bestellen. Als u niet tevreden bent met ons product(en), kunt u it eenvoudigweg aan ons retourneren voor een volledige terugbetaling. Voor meer informatie kunt u hier klikken of contact met ons opnemen als er een aspect van uw omgang met ons is waarvan u denkt dat het niet op orde is.

Wat is uw restitutie-/omruil-/garantiebeleid? We hebben een eenvoudige retourprocedure en een aanvraagformulier voor de terugbetaling, omruiling of garantieclaim voor alle producten die bij ons zijn gekocht. Meer informatie vindt u hier.

Als u meer informatie wilt over een van de bovenstaande punten, raadpleeg dan onze Algemene voorwaarden.

Bel ons

Stuur een bericht